INTE OKEJ !

Tjobre !
Sitter nu i Emilbboyys Slott och och kollar på lite random skidvideos :)
Måste få ur mig lite ilska asså ,
Asså tiiep en av mina kompisar har typ dissat mig alldeles för mycket nu :O
Börjar bli lite irriterad på han nu asså !
Han börjar gå på mina nerver rejält asså !
Jag nämner inga namn , men jag vet att han känner sig skyldig tiiep...
Han ba la på luren , och jag asså blev helt ba helt crazzy asså !
Aja , har fått ur mig lite feelings iallafall asså!
Vi hörs senare tieep
Chacha bloggen / Fredde med Grädde

Kommentarer
Postat av: juliabby

jag förstår känslan har väldigt många kompisar som vänder ryggen till när man verkligen behöver dom;( eran blogg är det bästa som hänt mig!! love på er alla speciellt fredde med grädde

2011-01-16 @ 13:21:20
Postat av: Anonym

känner på mig att det är mig du skriver om, fast det är ju du som dissar mig. </3

2011-01-17 @ 14:35:21
Postat av: Anonym

känner på mig att det är mig du skriver om, fast det är ju du som dissar mig. </3

2011-01-17 @ 14:35:23
Postat av: Anonym

jag är kär i dig, fredde.

2011-01-17 @ 14:52:01
Postat av: kåt i fredde med grädde

jag ElsckAAAAR DEEj!!!!

2011-01-20 @ 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0